ΕΠΙΧΡΙΣΜaΤa ΔΑΠeΔΟΥ RETANOL® 
ΤΟ ΣyΣΤΗΜΑ ΚaΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡa!

Οι 3 πυλώνες μας για περισσότερη ασφάλεια, σταθερότητα και μειωμένο χρόνο κατασκευής.

 

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

1. ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Όλες οι παραδόσεις και οι σχετικές υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά βάσει των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης. Οποιαδήποτε αναφορά του αγοραστή στους δικούς τους όρους συναλλαγών απορρίπτεται. Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης ισχύουν και για όλες τις μελλοντικές συναλλαγές. Αποκλίσεις από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης απαιτούν τη ρητή γραπτή έγκριση του Πωλητή.

2. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ

Οι προσφορές μας και τα έγγραφα πώλησης υπόκεινται σε αλλαγές και είναι μη δεσμευτικά. Οι παραγγελίες, οι συμφωνίες, οι διαβεβαιώσεις και παρόμοια αποκτούν νομική ισχύ μόνο με την έγγραφη επιβεβαίωσή μας. Οι συμβάσεις αγοράς συνάπτονται με την παραλαβή της επιβεβαίωσης της παραγγελίας μας ή με την παράδοσή μας. Καταγγελίες σχετικά με τις επιβεβαιώσεις πρέπει να υποβάλλονται εγγράφως χωρίς καθυστέρηση, το αργότερο εντός μίας εβδομάδας.

3. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ, ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΕΣ, ΕΓΓΥΗΣΗ

3.1. Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, η ποιότητα των προϊόντων καθορίζεται από τις προδιαγραφές προϊόντων του πωλητή.

3.2 Οι ιδιότητες των δειγμάτων και των δειγματοληψιών είναι δεσμευτικές μόνο εάν έχουν συμφωνηθεί ρητά ως ιδιότητες των εμπορευμάτων.

3.3 Οι προδιαγραφές ποιότητας και διάρκειας καθώς και άλλες προδιαγραφές είναι εγγυημένες μόνο εφόσον έχουν συμφωνηθεί και αναφερθεί ως τέτοιες.

4. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Στον βαθμό που ο πωλητής παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες, αυτό γίνεται με βάση την καλύτερη δυνατή γνώση του. Οι λεπτομέρειες και οι πληροφορίες σχετικά με την καταλληλότητα και τη χρήση των εμπορευμάτων δεν απαλλάσσουν τον αγοραστή από τη διενέργεια των δικών του ελέγχων και δοκιμών.

5. ΤΙΜΕΣ

Σε περίπτωση που ο Πωλητής αλλάξει τις τιμές του για το προϊόν που πρόκειται να παραδοθεί ή τους όρους πληρωμής εν γένει στο διάστημα μεταξύ της σύναψης της σύμβασης και της παράδοσης, ο Πωλητής δικαιούται να εφαρμόσει τις τιμές ή τους όρους πληρωμής που ισχύουν την ημέρα της παράδοσης. Σε περίπτωση αύξησης της τιμής, ο αγοραστής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την κοινοποίηση της αύξησης της τιμής.

6. ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Η παράδοση πραγματοποιείται σύμφωνα με την εμπορική ρήτρα που ορίζεται στη μεμονωμένη σύμβαση, για την ερμηνεία της οποίας ισχύουν οι Incoterms στην έκδοση που ισχύει κατά τον χρόνο σύναψης της σύμβασης.

6.1 Γενικά Η παράδοση γίνεται με ευθύνη του πελάτη. Ο κίνδυνος μεταβιβάζεται στον πελάτη το αργότερο κατά τη φόρτωση των εμπορευμάτων στο μεταφορικό μέσο. Τα προϊόντα που δεν έγιναν αποδεκτά από τον πελάτη αποθηκεύονται με έξοδα και κίνδυνο του πελάτη. Επιτρέπονται οι τμηματικές παραδόσεις, οι οποίες θεωρούνται ανεξάρτητες παραδόσεις. Διατηρούμε το δικαίωμα επιλογής της διαδρομής μεταφοράς και του μέσου μεταφοράς. Η παράδοση, δωρεάν ή μη, σε εργοτάξιο, αποθήκη ή άλλη τοποθεσία που ορίζει ο πελάτης περιλαμβάνει παράδοση χωρίς εκφόρτωση, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει προσβάσιμη δημόσια οδός για βαρέα φορτηγά οχήματα. Εάν το όχημα παράδοσης εξέλθει της δημοσίας οδού με εντολή του πελάτη, ο πελάτης ευθύνεται για κάθε ζημία που θα προκληθεί. Εφόσον το προσωπικό του πελάτη ή προσωπικό τρίτου βοηθάει στην εκφόρτωση, αυτό γίνεται πάντα με ευθύνη του πελάτη. Η εκφόρτωση πρέπει να πραγματοποιείται χωρίς καθυστέρηση και σωστά από τον πελάτη.

6.2 Ημερομηνίες και προθεσμίες παράδοσης Οι πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο παράδοσης υπόκεινται πάντα σε αλλαγές. Προϋπόθεση για την καθυστέρηση της παράδοσής μας είναι, μεταξύ άλλων, μια γραπτή όχληση από τον πελάτη. Οι χρόνοι παράδοσης εξαρτώνται από την ορθή και έγκαιρη προηγούμενη παράδοση σε εμάς. Απρόβλεπτα, έκτακτα γεγονότα, όπως εργατικές διαμάχες, κρατικά μέτρα, κυκλοφοριακές διαταραχές ή άλλες περιπτώσεις ανωτέρας βίας, μας απαλλάσσουν πλήρως από την υποχρέωση παράδοσης για όσο διάστημα διαρκούν τα αποτελέσματά τους ή σε περίπτωση αδυναμίας.

7. ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Καταγγελίες λόγω ζημιών κατά τη μεταφορά πρέπει να αναφέρονται από τον αγοραστή απευθείας στην εταιρεία μεταφοράς με αντίγραφο στον πωλητή εντός της ειδικής προθεσμίας που προβλέπεται για τον σκοπό αυτό.

8. ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά σε μεμονωμένες περιπτώσεις, ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για τη συμμόρφωση με τις νομικές και υπηρεσιακές διατάξεις σχετικά με την εισαγωγή, τη μεταφορά, την αποθήκευση και τη χρήση των εμπορευμάτων.

9. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Η μη καταβολή του τιμήματος αγοράς κατά την οφειλόμενη ημερομηνία συνιστά ουσιώδη παραβίαση των συμβατικών υποχρεώσεων.

9.1 Εάν ο Αγοραστής καθυστερήσει την πληρωμή, ο Πωλητής δικαιούται να απαιτήσει τόκους υπερημερίας και σε περίπτωση

9.2. Τιμολόγησης σε ευρώ ύψους 8 ποσοστιαίων μονάδων πάνω από το βασικό επιτόκιο που ανακοίνωσε η Γερμανική Ομοσπονδιακή Τράπεζα και το οποίο ισχύει κατά τον χρόνο επέλευσης της υπερημερίας και, σε περίπτωση τιμολόγησης σε άλλο νόμισμα, ύψους 8 ποσοστιαίων μονάδων πάνω από το τότε ισχύον προεξοφλητικό επιτόκιο του ανωτέρω τραπεζικού ιδρύματος της χώρας στο νόμισμα της οποίας εκδόθηκε το τιμολόγιο.

10. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΩΝ, ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

10.1 Η εγγύησή μας διέπεται από τις νομοθετικές διατάξεις, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά παρακάτω.

10.2 Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει τα προϊόντα αμέσως μετά την παράδοση. Ο εμπορικός πελάτης υποχρεούται να μας ειδοποιεί εγγράφως για όλα τα εμφανή ελαττώματα, τις ελλείψεις ή τις εσφαλμένες παραδόσεις αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παράδοση, και σε κάθε περίπτωση πριν από την επεξεργασία ή την εγκατάσταση. Για τους μη εμπορικούς πελάτες, τα ελαττώματα αυτά πρέπει να αναφέρονται γραπτώς εντός 10 εργάσιμων ημερών, επίσης πριν από την επεξεργασία ή την εγκατάσταση. Ο πελάτης πρέπει επίσης να μας ενημερώσει γραπτώς για τυχόν μη προφανή ελαττώματα αμέσως μόλις τα ανακαλύψει. Αν δεν υπάρξει γραπτή ειδοποίηση ή σε περίπτωση καθυστερημένης ειδοποίησης, τα προϊόντα θα θεωρούνται ότι έχουν εγκριθεί και δεν θα παρέχουμε καμία εγγύηση.

10.3 Καταρχήν παρέχουμε εγγύηση κατά την κρίση μας μέσω εκ των υστέρων εκπλήρωσης, δηλαδή επιδιόρθωση ελαττωμάτων ή παράδοση προϊόντος αντικατάστασης. Ο μη εμπορικός πελάτης πρέπει να μας παράσχει για τον σκοπό αυτό μια προθεσμία μετά τη γνωστοποίηση του ελαττώματος, η οποία υπολογίζεται κατά τρόπο ώστε να μπορούμε να εκτελέσουμε εγκαίρως την εκ των υστέρων εκπλήρωση. Εάν η εκ των υστέρων εκπλήρωση αποτύχει, ο πελάτης μπορεί, κατά τη διακριτική του ευχέρεια, να ζητήσει μείωση της τιμής ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Εάν ο πελάτης αποκαταστήσει μόνος του το ελάττωμα πριν ή μετά την κοινοποίηση του ελαττώματος χωρίς να μας δώσει εύλογη προθεσμία για την εκ των υστέρων εκπλήρωση, απαλλασσόμαστε από την ευθύνη εκ της εγγύησης.

10.4 Οι αξιώσεις για υλικά ελαττώματα παραγράφονται γενικά μετά από ένα έτος, εκτός εάν ο νόμος ορίζει διαφορετικά. Η προθεσμία παραγραφής αρχίζει με την παράδοση των προϊόντων, ενώ σε περιπτώσεις μεταγενέστερης εκπλήρωσης για το επισκευασμένο ή αντικατασταθέν στοιχείο και πάλι με αυτήν.

11. ΕΥΘΥΝΗ

Ο πωλητής ευθύνεται για αποζημίωση κατά κανόνα σύμφωνα με τις νομοθετικές διατάξεις. Ωστόσο, σε περίπτωση παράβασης των ουσιωδών συμβατικών υποχρεώσεων από ελαφριά αμέλεια, η ευθύνη του Πωλητή περιορίζεται στην αποκατάσταση της τυπικής, προβλέψιμης ζημίας. Σε περίπτωση παράβασης των μη ουσιωδών συμβατικών υποχρεώσεων από ελαφριά αμέλεια, η ευθύνη του Πωλητή αποκλείεται. Οι ανωτέρω περιορισμοί ευθύνης δεν ισχύουν σε περίπτωση ζημίας που προκύπτει από παραβίαση του δικαιώματος στη ζωή, σωματική βλάβη ή βλάβη της υγείας.

12. ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΣ

Ο Αγοραστής μπορεί να συμψηφίσει τις απαιτήσεις του Πωλητή μόνο με αδιαμφισβήτητη ή τελεσίδικα αναγνωρισμένη ανταπαίτηση.

13. ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

Σε περίπτωση δικαιολογημένων αμφιβολιών σχετικά με την ικανότητα πληρωμής του αγοραστή, ιδίως σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμών, ο πωλητής μπορεί, με την επιφύλαξη περαιτέρω απαιτήσεων, να ανακαλέσει τους όρους πληρωμής που έχει χορηγήσει και να εξαρτήσει περαιτέρω παραδόσεις από προκαταβολές ή τη χορήγηση άλλων ασφαλειών.

14. ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ

14.1. Τα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα του πωλητή ως προϊόντα υπό παρακράτηση μέχρι την πληρωμή του τιμήματος αγοράς και τον διακανονισμό όλων των απαιτήσεων που απορρέουν από την επιχειρηματική σχέση και των απαιτήσεων που προέκυψαν και εξακολουθούν να προκύπτουν σε σχέση με το αντικείμενο της αγοράς. Η αναστολή επιμέρους απαιτήσεων σε ένα τρέχον τιμολόγιο ή η δημιουργία υπολοίπου ή η αναγνώρισή τους δεν αναιρεί την παρακράτηση κυριότητας.

14.2. Εάν τα προϊόντα που παραδίδονται από εμάς αναμειγνύονται ή συνδυάζονται με άλλα είδη, ο πελάτης θα μας μεταβιβάσει τα δικαιώματα κυριότητας ή συνιδιοκτησίας του επί του αναμεμειγμένου συστατικού ή του νέου είδους κατά την έναρξη ισχύος των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης και Πληρωμής. Ο πελάτης μπορεί να πωλήσει τα παραδοθέντα προϊόντα μόνο στο πλαίσιο της συνήθους επιχειρηματικής δραστηριότητας και δεν μπορεί να συμφωνήσει απαγόρευση εκχώρησης με τον αγοραστή του. Είναι επίσης υποχρεωμένος να επιβάλει στους αγοραστές του την παρακράτηση κυριότητάς μας. Ο πελάτης οφείλει να μας ανακοινώσει ή να μας ειδοποιήσει αμέσως εγγράφως για κάθε προσβολή των δικαιωμάτων μας, ιδίως για κατασχέσεις και παρόμοια.

14.3 Όταν τίθενται σε ισχύ οι παρόντες Όροι Πώλησης και Πληρωμής, ο πελάτης μας εκχωρεί όλες τις απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένων όλων των παρεπόμενων δικαιωμάτων και εγγυήσεων, μέχρις ότου εξοφληθούν πλήρως όλες οι απαιτήσεις μας έναντι των αγοραστών του που απορρέουν από μελλοντικές πωλήσεις των προϊόντων που παραδώσαμε, δηλαδή στο ποσό του τιμολογίου των προϊόντων που παραδώσαμε και πώλησε ο πελάτης προσαυξημένο κατά 20 %. Κατά τον ίδιο τρόπο, εκχωρούνται όλες οι απαιτήσεις του πελάτη που απορρέουν από υπηρεσίες ή εργασίες σε σχέση με την επεξεργασία ή την ανάμειξη των προϊόντων που του παραδόθηκαν, καθώς και οι απαιτήσεις που αποκτά ο πελάτης έναντι τρίτου λόγω της συνένωσης του παραδοθέντος προϊόντος με ένα ακίνητο. Εάν η αξία της εκχώρησης και της παρεχόμενης εγγύησης υπερβαίνει τις απαιτήσεις μας κατά περισσότερο από 20 % συνολικά, αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να αποδεσμεύσουμε αντίστοιχες ασφάλειες της επιλογής μας κατόπιν αιτήματος του πελάτη.

14.4 Κατόπιν αιτήματός μας, ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει τον αγοραστή του για την εκχώρηση και να μας παράσχει τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας έναντι του αγοραστή. Έχουμε επίσης δικαίωμα να ενημερώσουμε τον αγοραστή του πελάτη μας για την εκχώρηση. Ο πελάτης εξουσιοδοτείται να εισπράξει την εκχωρημένη απαίτηση για λογαριασμό μας, αλλά μόνο μέχρι τη στιγμή της συμβατικής εκπλήρωσης των υποχρεώσεων πληρωμής του προς εμάς. Η εξουσιοδότηση του πελάτη για την είσπραξη της απαίτησης μπορεί να ανακληθεί από εμάς. Για τους σκοπούς των παρόντων Όρων Πώλησης και Πληρωμής, οι πωλήσεις περιλαμβάνουν επίσης τη μεταποίηση, την ανάμειξη και άλλες χρήσεις. Σε περίπτωση αθέτησης πληρωμής ή σημαντικής επιδείνωσης της οικονομικής κατάστασης του πελάτη, διατηρούμε το δικαίωμα να παραδώσουμε τα προϊόντα που βρίσκονται στην κυριότητά μας. Τα εν λόγω μέτρα ασφαλείας δεν συνιστούν υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Ο πελάτης μας παρέχει το δικαίωμα να εισέλθουμε στις εγκαταστάσεις του για να επισημάνουμε τα παραδοθέντα προϊόντα. Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής.

15. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Όλα τα γεγονότα και οι περιστάσεις που βρίσκονται εκτός του ελέγχου του Πωλητή, όπως φυσικές καταστροφές, πόλεμος, εργατικές διαμάχες, ελλείψεις πρώτων υλών και ενέργειας, κυκλοφοριακές και λειτουργικές διαταραχές, ζημιές από πυρκαγιά και εκρήξεις, κυβερνητικές πράξεις, απαλλάσσουν τον Πωλητή από τις συμβατικές του υποχρεώσεις για τη διάρκεια της διαταραχής και στο μέτρο που επιδρούν στις συμβατικές υποχρεώσεις. Αυτό ισχύει επίσης εάν τα γεγονότα και οι περιστάσεις καθιστούν την εκτέλεση της επηρεαζόμενης συναλλαγής μακροπρόθεσμα ασύμφορη για τον Πωλητή ή εάν αυτά συμβαίνουν στους προμηθευτές του Πωλητή. Εάν τα γεγονότα αυτά διαρκούν περισσότερο από τρεις μήνες, ο πωλητής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

16. ΤΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Ανεξάρτητα από τον τόπο παράδοσης των προϊόντων ή των εγγράφων, τόπος εκπλήρωσης της υποχρέωσης πληρωμής του αγοραστή είναι η έδρα του πωλητή.

17. ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

Οι κοινοποιήσεις και άλλες δηλώσεις που πρέπει να δοθούν σε ένα συμβαλλόμενο μέρος αποκτούν ισχύ μόλις παραληφθούν από το εν λόγω μέρος. Εάν πρέπει να τηρηθεί προθεσμία, η δήλωση πρέπει να παραληφθεί εντός της προθεσμίας.

18. ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ

Τόπος δικαιοδοσίας είναι η καταστατική έδρα του πωλητή ή, κατά την κρίση του πωλητή, ο γενικός τόπος δικαιοδοσίας του αγοραστή.

19. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ

Η επιχειρηματική σχέση, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων από επιταγές, διέπεται αποκλειστικά από το γερμανικό δίκαιο, ενώ δεν εφαρμόζεται η Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τις Συμβάσεις Διεθνούς Πώλησης Αγαθών. Η ακυρότητα μεμονωμένων διατάξεων της σύμβασης δεν επηρεάζει την εγκυρότητα της υπόλοιπης σύμβασης, η οποία συμπληρώνεται αναλόγως. Εφόσον ισχύουν ελάχιστες νομοθετικές ρυθμίσεις έναντι μη εμπόρων ή καταναλωτών, αυτές αντικαθιστούν την παρούσα διάταξη.

20. ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Σε περίπτωση που οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης γνωστοποιούνται στον αγοραστή σε γλώσσα διαφορετική από τη γλώσσα στην οποία συνάπτεται η σύμβαση (γλώσσα της σύμβασης), αυτό γίνεται μόνο για διευκόλυνση της κατανόησης. Σε περίπτωση ερμηνευτικών διαφορών, ισχύει το κείμενο που συντάχθηκε στη γλώσσα της σύμβασης.

21. ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

21.1 Ο τόπος εκπλήρωσης των παραδόσεών μας είναι ο αντίστοιχος τόπος αποστολής των προϊόντων. Τόπος εκπλήρωσης όλων των υποχρεώσεων του πελάτη είναι η έδρα του πωλητή. Για όλες τις διαφορές που προκύπτουν από τη συμβατική σχέση

21.2. Τόπος δικαιοδοσίας είναι η έδρα του Πωλητή ή, κατά την κρίση του Πωλητή, ο γενικός τόπος δικαιοδοσίας του Αγοραστή. Ο Πελάτης συμφωνεί ότι ο Πωλητής μπορεί να καταγράφει, να αποθηκεύει και να επεξεργάζεται προϊόντα, παραγγελίες και προσωπικά δεδομένα στα αρχεία επεξεργασίας δεδομένων του σύμφωνα με τις νομοθετικές διατάξεις.